Populäraste turistmålet

Om vi lämnar Paris för en stund. Populäraste turistmålet just nu är Highland Park enligt Aftonbladet!
 
Detta kan helt och hållet stämma! Jag var i New York för andra gången i våras och min första gång på Higland Park. Underbart! Komma ifrån allt ljud bara några meter över vägarna och känna lugnet samtidigt som man kan kolla ner och känna pulsen! Rekommenderar detta starkt! Var ju där med mina kära pingviner, gud vad jag saknar er! Hoppas ni har det bra på alla hörn med flytt och nya jobb! Tänker på er!
 

Kommentarer
Postat av: sara

Aa sjukt bra att vi är tillbaka i bloggvärlden, så vi kan hålla varandra uppdaterade. Hoppas du har det bra vännen <3

2012-08-28 @ 12:03:42
URL: http://sarajenniferlindqvist.blogg.se
Postat av: Ove

Haha håller definitivt med Sara, underbart att se din blogg med liv igen :) vem är det som tar alla kort på dig, är du där tillsammans med någon?

Svar: Morsan fyllde år så hon å hennes kille bestämde sig för att åka till Paris samtidigt som mig! :) Så jag hängde lite med dem ett par dagar ;)
JosefineEvaLinnea

2012-08-28 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0