Okej

Det händer mkt just nu som sagt, hinner knappt sätta mig vid datorn! Var precis på en liten gudiad tur med några andra utbytesstudenter som kom idag. Jag och Elena har bara gått, gått och gått idag. Vi tog iaf rätt buss när vi skulle iväg men fel tillbaka och då gick vi vilse! Men som tur var hade jag karta (men varken hon eller jag är bra på att läsa kartor, den där pricken på kartan som visar vart du går fanns lixom inte..konstigt nog..) efter mkt om och men kunde vi lokalisera oss.
 
Idag var det "kallt" eller kyligare enligt dem som bor här, såg nu vid sju att det fortfarande var 26 grader. Är det kallt?!
Men nu ska vi tydligen till skolan och det blir väl säkert en utgång idag igen! :D
 
Så jag återkommer imorgon om hur de första dagarna varit, helt crazy! Och skolan har inte ens startat än..
 
Kan ju även meddela att jag inte har tillgång till ngt Wifi ännu och min telefon vägrar koppla upp sig på annat sätt, så whatsapp, instagram... ja det funkar inte. Förhoppningsvis får jag ett franskt nummer nu i veckan så allt ska lösa sig.
 
Today..
 
Så.. jag bytte Moulin Rouge mot detta som närmaste granne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0