Varför har jag inte testat detta innan?!

Ursäkta frånvaron men tydligen funkar det hur bra som helst med twitter men bloggen vill inte! Jag och Emma sitter på starbucks i china town. De andra ville ut och se kärringen (frihetsgudinnan) men har man sett den en gång räcker det :) men, det stora VARFÖR?! Emma presenterade mig precis för min nya bästis! Frappuccino Mocka! Helt underbar! Yummmie :) hinner inte berätta allt vi hunnit med men loar att försöka uppdatera! Igår var vi i alla fall på en jättestor outlet i new Jersey, alla tjejerna gick Loco! Och vart vi än ska ta oss kommer alltid alla amerikanare fram och hjälper oss! Ser vi vilsna ut eller vadå?! Hahaha puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0