Finally!

Här kommer dem! Eller ja några av bilderna i alla fall :)

Kvällen började väldigt lugnt hemma hos Linda med god middag, tända ljus, Earth hour... Sen hände något. Vi gick hem till mig istället, började spela något spel med massa utmaningar (Minns ni GRANAAAAAAT?!) Sophie lämnade oss, så fem tjejer var kvar hemma hos mig, klockan var närmare midnatt och när Sophie nästan är hemma, lika långt från Sivans som till mig om inte närmare Sivans hör hon GRANAAAAAT! Och alla vi i min lägenhet duckar och övar på ett av uppdragen vi skulle utföra under kvällen. Något hände där efter att du gick Sophie! Det belv en jäkla fest, vi gick ut till Sivans och sedan hamnade vi på efterfest hos mig igen, bilderna talar för sig själva! Och nej just det ja, det började ljusna och jag, Freddan, Elias och Jimmy fick för oss att fortsätta festen hemma hos Elias! Vi gick förbi Sivans igen, de hade efterfest med badtunna. Freddan försökte slinka in lite lätt men lyckades inte så vi fortsatte hem till Elias. Jag kollar ut och upptäcker som sagt att det nästan var ljust ute, nej nu var det dags att gå hem och lägga sig!
Men min lägenhet har nog aldrig mått så dåligt som den gör nu!

Och Emma! FÖRLÅT! Men soffan som har klarat sig alla år hos dig, den är inte grå längre.. den har lixom fått blivit lite mönstrad sådär, av RÖDVIN(!)
Men men, så kan det gå. Det är ju ändå sista terminen så vad gör väl några krossade glas, lite(?) aska, lite(?) sprit på golvet?! Det var som sagt värt det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0