New York - Dag 5

Fredag i New York! Denna dag spenderades mestadels i Central Park! Vi vandrade uppåt och gick genom oasen (ja jag kallar nog det en oas, all stress och oljud från gatorna bara försvann!) passade på att se upper-west side och handla lite mat innan vi satte oss i parken igen, och solade :)
Sedan var det dags för upper-west side. Och vi gick och gick och gick även denna dag! Hanna med Apple stores falggskepp, the Museum of Modern Art och sedan var det egnetligen bara hem och svira om, ut på ett steak house och sedan mot The Box! Jag har ju berättat om den klubben tidiagre och som sagt, No pictures!


För att citera Linn: Hallå! Vi har varit på New Yorks hetaste klubb! Med Jude Law! Eller han är ju fan delägare! De e ju TYP som att hångal med honom. Japp, där hade jag mitt freecard!


Elelr för att citera Sara tidigare: Alltså tjejer, jag konstaterade precis en sak; Vi går på Times Square och vi är ÖVER average...

Lite pics!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0