Ute på det blå

Tre timmar båt, och nu några timmar bil. Målet är Hässleholm! Ska bara förbi Växjö och hämta upp Linn och lämna lite grejer. Men slutstationen är inte Skåne, inte heller Köpenhamn som vi beger oss mot imorn utan NEW YORK! Nu drar vi äntligen! 9 tjejer ska bo mitt på Manhattan en vecka!! Kan det bli annat än bra eller?!?! Kommer bli awesome :D

 





Men gårdagen då, ja vi var hemma hos Rasmus på förfest och de bästa av allt var att många andra var hemma just denna helg som man fick träffa :) fortsatte kvällen på Munkkällaren, och där hände det mest underligaste!!
En helt random kille kommer fram till mig och säger: Är det du som är Josefine Olofsson? Ehhh ja det stämmer? Fan va kul! Har hört så mkt om dig! Nattens partydrottning!!

Haha What?! Vad menar han me det? Äh jag tar det som en komplimang iaf :) Inte nog med det, en kille Sara känner sa typ detsamma. Han hade hört en hel del, OMÄNSKLIG var nog ordet!

som sagt, hur tar man detta? Positivt! Det enda rätta :)


Man är ju bara ung en gåg eller hur?! Och man lever ju bara en gång, lev det till fullo!





Men åter till det väsentliga. New York. Jag ber om ursäkt för radiotystnaden redan nu. Förhoppningsvis hittar jag ngt wifi och lyckas uppdatera! Annars är det nog lite troligare att Twitter kommer först! Puss på er och i värsta fall så ses vi kanske inte förrän om en drygt en vecka!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sara dubbelv

kvällen igår va underbar. och du är nog snart en legend :)

YOU ONLY LIVE ONCE.

ha det nu så underbart i new york och hälsa alla pingviner! puss <3

2012-04-09 @ 00:03:20
URL: http://saarawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0