Nytt år!

Det råkade visst vara min födelsedag igår! :)
Nytt år - Nya tider! Dagen började med morgonpromenad klockan 06 (!) med Linn, Freddan och Alexandra. Sen var det mest plugg hela dagen och intervju. Ingen märkvärdig dag alltså.
Men sen så har jag ju mina underbara pingviner! Vi brukar ju hitta på något när någon fyller år men jag sa inget märkvärdigt, vi har ju ändå mycket att göra allihopa just nu!

Påväg tillbaka til campus  så säger Sara att det händer något klockan 19. Gör dig redo!
Hur ska man kunna göra sig redo om man inte vet till vad? Någon ledtråd?
Neeeejdå.

Sophie säger sedan att Sara ska hämta upp mig vid sju men jag får ett mess att gå till "tutten" om fem minuter. Aha, aja jag går dit och vem dyker inte up då?! En fransk snygging ropandes Bonjour! Två glas vin i handen, basker och en baguette i handen! JAha vart ska vi nu då Linn? Vi drack lite vin och fortsatte en bit bort. Satte oss ner och väntade litepå vadå undrade jag?!
Vi började sedan gå hem mot Linn. Okej vi ska vara hemma hos henne alla tjejer tänkte jag :)

Men! Påvägen bor ju Alexandra och där möttes jag av skönsång och ytterligare 6 fransyskor! Fransk afton med vin och trerätters hade tjejerna fixat med! Huuur gulliga som helst :) Perfekt avslutning på födelsedagen :)

Ps. Tack för lånet av ngra av dina bilder Alexandra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0