Fredag

Gårdagen började med att vakna upp i mammas stuga, kanske liiiite senare än vad som var tänkt..
Frukost på altanden blev det i alla fall i solen, tänkte bättra på färgen lite. Men vilken färg? Har ju inte ens linjer efter bikinin! Nej, det hann inte bli så mycket solande innan mamma skjutsade in mig till stan igen, mötte upp Marie och tog oss ner till hamnen!
Glajjerna på och ner till Glassbaren! Mums!




Snyggt Marie!

Vi tog en runda på stan också, skulle bara in på Åhléns och Systemet. Blev inte riktigt så, Marie skulle hitta ett par snygga svarta jeans också. Det slutade med att vi var uppe och klättrade på väggarna (bokstavligt talat) och hade en stor packe med jeans lika hög som ett våvåningshus (okej kanske inte riktigt) men där stod vi i provhyttarna och testade, efter en bra stund frågar jag Marie hur mycket klockan är?!

Tio i sex! Ghaaa! Vi tog vårt pick och pack, gick till kassan. Blev visst medlemmar så vi kunde få lite rabatt (sparade hela 90 krononr på denna affär!) sen bar vi av mot systemet.


Nu hade vi gjort vårt för dagen. Plånboken ekade tomt och jag skulle vidare till pappa på middag. Marie erbjöd sig vara chaufför (eftersom jag har ställt min bil i Oskarshamn) och så blev det!
Hon stannade på middag hon också. MYS!



Nej, nu e jag redo för nya upptåg!
Ska in till stan nu igen och möta upp Sara! Hon kom ju med färjan från Nynäs samtidigt som jag kom, måste passa på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0