Alltså, SERIÖST!?

Vem fan har bajsat i min korridor?!
Okej att det låg gamla sopor som nu är borttagna, men nu då, det stinker verkligen. Bajs skulle jag kalla det för. Usch. :S

Nog med det, igår var vi hemma hos Amanda och såg fotbollen, jäkla Hollabnd! Det var ju Sverige som skulle ta hem detta ju! Efteråt satte vi på Bridesmaids, haha va fan! Riktigt bra tjejfilm, rekommenderas!


För ett par dagar sedan hemma hos Linda (och numera Nathalies lägenhet också ett tag framöver! :) )
Är det randigt som gäller nu?! :)

Och detta är vad jag kallar vaskning, Linda vad hände där?!


Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv. Blev inget Gotland, ska snart sticka iväg till systemet för ikväll blir det fest! Snälla solen, kom fram igen! Är lite sugen på en utflykt idag alltså! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0