En helt vanlig timme i bibblan

Emma: Sandra på mitt jobb kallar mig för humlan. Det tycker ja är rätt fint.
Sara: Jag kallar dig för chefen eller grisen, GRISCHEF.



Emma: Helvete flickor! När jag tog 1,5 radavstånd blev det visst liiiite längre. typiskt! Jag känner att vi får cutta lite.. typ Saras empiri kanske!
Och hallå! Varför finns det tre artiklar här från 2012?! Det har väl inte varit än?!

Sara: De e du som är chef å gris!

Emma: De ska öppna en mackvagn där borta!
Sara ser ut som ett frågetecken..
En smörgåsvagn lixom..
Sara: Jahaaa, typ baguetter då? Med fyllning? Fan va nyttigt.. Va roligt, jag kommer INTE hjälpa dom gå runt iaf..

Emma: Sara, ja e ready for min massage!





Det dricks liiiiite kaffe här om man säger så!
Och ja just det, vi skulle ju få ha vår föreläsning idag så vi äntligen kunde få veta nästa uppgift. Guess what?! Han är sjuk! oväntat!
Vi får bestämma vår egen uppgift helt enkelt!


Sara mår inte riktigt bra, hon åt "rensande nudlar" till lunch. (Fråga mig inte va de e för något!)
Emma: Undra va laxeringsmedel kostar egentligen?
Sara: Det kostar ju inte direkt 350 spänn för tio paket?!
Emma: Dom kommer typ tro vi är anorektiker... eller nja. jag tar nog tillbaka detta!
Sara: Hellre skita än spy!


Emma: Hur skulle ni beskriva mig med ett ord? ä säg då inte gris eller chef?
Sara: Serri
Emma: Det är inte ens ett ord?! Seriös alltså?
Sara: Nja, mer serri alltså.
Emma: okej, är det positivt eler negativt?
Sara: Ingen kommentar
Emma: Okej, josse!
Jag: Hm.. alltså ni två är ju de mest planerande människorna jag känner! Jag behöver inte ens äga en kalender eller knappt tänka när ni är i närheten! Nä men ni e...
Sara: Organiserade, strukturerade.
Emma: Kramgo?
Alltså jag vet inte va de e för ord men...
Sara: Fin? Tung i olika bemärkelser? Fin?
Emma: Nä sluta jag försöker ju komma fråm till ngt nu"!!
Sara: Varm! Omtänksam?
Emma: Hm, du typ är sammanhållen eller nja, att du är mån om alla i gruppen å försöker hålla en bra samanhållning! Äh, nej det går inte att sätta en hel personlighet på ett ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0