Tåg till Stockholm bokat!

Nathalie ringde igår och frågade när jag skulle komma till Stockholm!
Ska på liten släktträff på söndag nästa vecka och känns ju lite onödigt att åka dit över dagen bara..
Har hört av mig till några vänner men alla är så upptagna! Håller på att flytta, får massa andra besök eller åker till England! (inte alls avis Sandra)

Så jag hade inte riktigt bestämt hur jag ska göra. Många kan träffas men inte mycket och det var ingen som direkt hade någon sovplats. Men, jag lyssnade på Nathalie. Det löser sig alltid!

Nu bokade jag biljett i alla fall så det blir en helg i Stockholm! Får fixa någon riktigt bra fest på lördagen med Sara, annars är det ett måste att åtminstone få träffa Natta och Saga också!
Att vara spontan är alltid det bästa ;)
Tjooooo!

Bildregn!!! Nathalie, Sara jag å Saga





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0