Proteinpulver vs Chips & dipp?

Jag och Emma tog bilen upp till ICA (vilket förövrigt ligger så pass nära att det typ går fortare att gå) för att Emma skulle hämta ut sitt proteinpulver, och Sara drog på styrelsemöte..
Proteinpulver?! Vad ska det vara bra för?
Chips & Dipp låter väl mycket bättre eller vad säger ni?! :D

Jag och Emma, nöjda med våra blåa påsar :D



Emma, nöjd med sitt nya liv :)



Jag, nöjd med mitt gamla liv :P

Mums! Nu har vi förflyttat oss hem till Emma i alla fall och maten står i ugnen!


Ser att det är extra många klick in till bloggen just nu, väntar ni på fler bilder från Ekonomhelgen?!
Kommer sitta hela kvällen med plugg så får se, det kommer troligtvis upp imorn! :)

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0