Lördagens Overallsittning!

Bilder från lördagens overallsittning!
Det började med lite förfest hemma hos mig innan vi drog mot overallisen. Fick hyfsat bra platser, sjöng och dansade en jäkla massa och fick upp och häva i mig en öl på scenen! (Blondiner vs Brunetter - Blondinerna vann!!)
Grym var den i alla fall, som vanligt :)

Gick hem till Kesak efteråt där alla skulle ta en shot, skulle senare bara hemförbi mig och hämta all dricka till mellanfesten men det hela slutade med att det kom fler folk till mig och vi blev kvar hos mig innan alla drog mot Stallet och dansade loss hela natten!





Kesak är så rutinerad att han har "ölhållare" på sin overall!




























































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0