Kors i taket!


Kors i taket!
Jag har köpt träningskort!!
Från att ha varit sjuk å inte fått träna eller anstränga mig på fyra månader..

(Tränade jag något i våras? ehm.. kan nog ha varit så att jag varit en riktig soffpotatis i drygt ett halvår om jag tänker efter! Den enda motion jag fått är möjligtvis att springa runt i klackar på dansgolven i somras!)

Så jag tänkte att muskel (BodyPump) eller muskel/core  skulle vara himlans bra såhär i början, träna upp de obefintliga musklerna och köra kondition senare!
Gick på ett pass i tisdags, kände av träningsvärken igår men tänkte att den försvinner nog om jag tränar igen!
Tar ju faktiskt bara de allra lättaste vikterna!
Kan tala om för er att DEN träningsvärken försvsann INTE!

Herregud! Idag har jag ju gått som en gammal kärring på 90 år, som har tappat bort sin rullator och käpp, OCH till råga på allt såg det ut som kärringen var riktigt skitnödig!!
Har jag väl satt mig ner på en stol (vilket ska tilläggas vara som ett helt dagsverke) så tog det ännu längre tid att komma ur den jäkla stolen!

Nej hu vad jag klagar, det är nog bara så att jag har glömt bort hur det är att ha träningsvärk!
Men jag är så taggad! Nu äntligen ska jag börja träna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0