Bildregn från i fredagskväll - Stockholm

..eller ja.. i början av kvällen i alla fall.. :)


Precis kommit fram, vi går på drinkarna direkt tydligen!



Har man inget förkläde får man improvisera!  :)



Hanna har kommit på besök!




Och Natta försöker sig på att göra irish coffee.. i stora vinglas, två koppar kaffe var och ja.. hur mycket whiskey? Vi fick överkonsumera sockret i alla fall för det var liiite starkt haha





Jag fick äran att locka Hannas hår inför kvällen. :)













Snyggve, vet inte vad jag sysslar med. Ser väl ut som vanligt gissar jag..



Och där kom det fler folk :)













..och där glömde jag visst ta fler bilder den kvällen :P
Just typiskt! Vet inte när det hände senast. Måste varit något allvarligt fel på mig..

Blev en sväng på stan sen i alla fall som sagt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0