Balans-mål!

Kikade in på Blondinbellas blogg och läste om hennes mål hon satte förra året som hon nu väl ha klarat! Ett mål - att få mer balans i livet. Att njuta av vardagen och göra det som man mår bra av och helt enkelt blir glad av!

Här är hennes tips och för balans, hon skriver såhär:

"Mina balans-regler till mig själv:

1. Hälsan kommer ALLTID först, det finns inget här i världen som är viktigare
2. Känner jag att det blir för mycket så pausar jag direkt. Pressar mig inte längre.
3. När jobbet är som mest intensivt så är lediga stunder med vänner som viktigast
4. Tid för egen återhämtning är A och O när man jobbar mycket, mina helger är ALLTID lugna
5. Våga jobba supermycket, men våga också stänga av helt utan att få dåligt samvete


Helt enkelt, jag är chef över mitt liv. Jag gör bara det jag mår bra av. Det är en bra inställning."

 

Kanske ska köpa hennes Egoboost? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0