Nu är det snart jul!

Äh, det är ju inte advent förrän nästa helg. Men, pappa och Anita har varit här över helgen och idag var vi på Ikea bland annat. Inhandlade lite julgrejer för en gångs skull!

Har aldig haft något i min lägenhet här i Växjö förut, första året bodde jag i en alldeles för liten lägenhet som jag inte orkade bry mig om, året efter det gick december åt till Thailand. Förra året, ja då var jag nog för lat. Men nu jäklar är det början på jul i min lägenhet! Julmusiken är på och ljusen är tända!

Bilden är inte rättvis! Men nu är stjärnan och adventsljusstaken uppe! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh så mysigt du har gjort det gumman. Hur länge blir du ner till jul?? Puss på dej sötnos

2011-11-21 @ 19:29:40
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0