Jag vill ha sommar!!!

Läser artiklar tills jag går under! Så sjukt mycket i skolan just nu! Kan man inte bara trycka på paus?! eller fast forward åtminstone. Nej, denna tid på året är inte min grej. Det är ju mörkt hela tiden!!

Jag gillar verkligen inte att det går mot vinter, jag skulle nästan kunna säga att jag HATAR vintern. Vintern kan vara okej i december, vid jul och så men usch. Jag längtar sååå till nästa sommar! En bekymmerslös sommar.

MEMORIES!

Where's The Party? AXWELL @ KALLIS v.29 from christoffer kristiansson on Vimeo.

LUCKY LUKE @ KALLIS / VISBY / GOTLAND / V.29 from christoffer kristiansson on Vimeo.

AN21 @ KALLIS / VISBY / GOTLAND / V.29 from christoffer kristiansson on Vimeo.

 

AVICII @ KALLIS / VISBY / GOTLAND / ONSDAG V.29 from christoffer kristiansson on Vimeo.

 









































































GOOOOD MEMORIES!






Kommentarer
Postat av: sara

Jag håller med dig gumman, vintern är inget för mig. Gör inget annat än att längtar efter sommar, känns tungt :( <3

2011-11-16 @ 19:11:53
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0