14 timmar i bibblan - Check!

Efter ännu en lång dag i bibblan igår så skulle jag gå hem och sätta mig med en jäkla skit tenta (ursäkta uttrycket men ja, de e en sån tenta!) som ligger efter mig. Men nej, det blev Gossip mys med Sara istället med massa gott. Klockan var ändå efter tio och vi hade inte ätit sen klockan tolv!
Riktigt skönt!
Tog lite sovmorgon men satte mig med plugget för ett par timmar sedan, kollar min mail och vem har jag inte fått ifrån då?!
Tentan som jag sitter och pluggar till var jag helt säker på att jag inte klarat! Den har slarvats bort så jag har ändå anmält mig till omtentan men detta mail var från programansvarige och hon påstod att den ska vara uppladdad på Ladok nu.

Hallelujah moment!
Jag hade klarat den med råge! Vet inte hur det gick till men nu ska jag bränna upp dessa böcker!!
HA! Där satt den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0