Annas jäkla cykel!


Vi hittar äntligen Annas cykel som varit borta ett tag, men det är något som inte stämmer?!
Kedjan har hoppat av och hennes lås är helt ihoptrasslat!
Jag och Anna, helt hjälplösa, vi skulle bara ha lämnat cykeln och inte orka göra något.
Men, inte Alex inte! Hon är inte rädd för att bli skitig!


Så där står vi, Alex helt svart om händerna och försöker fixa cykeln. Efter ett tag kommer en himlans snäll kille fram och hjälper till. Alltså, det är ju inte första gången någon tycker att vi måste se helt blåsta ut!
Sist var det när det gällde min bil, då var det en herre som också fick för sig att hjälpa till. Ser vi så handikappade ut?!
Hahah, men, måste ju tilläggas. Vi vill ha all hjälp vi kan få! Troligtvis finns det en anledning bakom detta...

Till råga på allt hade vi alla uppsatt hår i en knut, blåa jeansjackor, converse och svart nedtill.. (vilket vi inte bara fått EN kommentar för idag) a jag ska nog inte fortsätta. Vi umgås nog för mycket helt enkelt..

Tjohej mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0