Ursäkta frånvaron!

I sommar kommer bara ett litet axplock av vad som händer i mitt liv känner jag! Far mest hit och dit hela tiden, och varför ska man sitta framför en dator längre än nödvändigt när man sitter framför en hela dagarna?! :)

Idag har jag varit i mammas stuga i alla fall. Tänkte ligga på stranden men vad fan hände med vädret?! Blev ju iiiskallt! Bu säger jag bara. Och tydligen ska det bli regn också, vad ska man hitta på ikväll då? En liten tripp till krogen kanske det blir ändå ;)

Morsan borstar tänderna snyggt?


Jag blev lite frusen, matcha skorna och strumprna riktigt bra om ag får säga det själv! :D haha


JUMP!




Photosession











Morsan tar till stora artilleriet när vi försöker få av skylightfiltret.. Hm, vem är det som har varit så våldsam mot den?! Sitter som ett berg!!




Blir till att göra sig ngt snyggare nu kanske.. Vad händer ikväll!? :)

So long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0