Invigning Rosengården!

Gårdagen. Jag fick reda på att Rosengården hade invigning av ett par på jobbet som skulle dit. Skulle varit rätt nice tänkte jag mig!m Jag hänger på!

Snabbt som attan svira om, fick tag på syster å Sara som var riktigt sugna på att hänga med, Tobbe dök senare upp och även två till joinade oss innan vi drog ner. Väl där nere var det många ansikten man kände igen! Vi kom liiite sent bara, missade välkomstdrinken!!!! (försökte fjäska till oss i baren men icke, varsin shot fick vi nöja oss med :) ) När klockan närmade sig 02 avslöt vi kvällen på Surfers innan vi traskade hemåt! Bra kväll! :D





























Imorn när jas slutat ska jag få träffa morsan! Var ett tag sen nu, påskas kanske om jag inte minns fel?
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0