Det blir en sommar med Hooooffffaaaa!

Tjo!
Syster ringde precis och berättade att sommarens program för Gutekällaren kommit upp! Och gissa vad?!
HOFFMAESTRO varje måndag åter igen! Så jäkla grymt förra året så nu kör vi igen! :D :D :D

Bland annat kommer Oskar Linnros, Daniel Adams-Ray och REBECCA OCH FIONA(!!!) även uppträda på Gutekällaren!









Grym sommar kommer det bli!

Uppdatering!
Emma är här och jag står och sminkar henne, vi pratar om sommaren som komma skall.

Emma - "Alltså, jag känner att jag måste planera upp denna sommar lite mer än vad jag gjorde med den förra lixom. Den var lite för orutinerad om man säger så. Som denna sommaren då, jag måste ju hamna på efterfest med HELA Hoffa-gänget denna gång! Jag har ju ett tag att komma på min plan nu..."

Fem minuter senare, Jag konstaterar att detta blir nog snyggt bara man får på lite mascara så.
Emma - "Vad tror du Hoffa tycker e snyggt? Åhhhh Fan vad jag är taggad på Hoffa! Jag trodde verkligen inte att dom skulle komma hit i år! Å så gör han de! För MIN skull! Fan vad glad jag är!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0