De e freeeedag!

Påväg till jobbet.. Sista dagen, första veckan! Tjoooo!
Idag ska det jobbas på och Åsa i teamet ska bjuda på fika! Senare klockan 16 är det dags för after work!




Nackdelen med detta arbete är att man måste vara så påklädd! Herregud jag rinner snart bort om det ska fortsätta vara sådan här tryckande värme! ACn står på för fullt, hjälper den?! Inte mycket kan jag lova. Nästan så att man inte vill sitta ute och äta. Idag blev det faktiskt inne på vårt allas Klubb18 på jobbet. Ska man vara ute föredrar jag hellre skuggan.

Nej, jag ska inte klaga. Är helt underbart med sommarvärme! :D Synd bara att man inte var ledig och kunde ligga på stranden!
Helgen får det bli istället!
(nåde den som beställer regn!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0