Tidsfördriv

Ladda upp bilder på bloggen!!
Okej, vad har ni missat i mitt liv..
Kan börja från midsommarveckan då Marie var i Sverige på besök! :D
Måndag, vad hände då? Inget minne (Beror det på att kameran inte var med?! haha)

Tisdsagen i alla fall, Var hos frissan och mötte sedan upp Nathalie på Surfers!

En bar på Surfers..

Gotland hade visst mer besök denna vecka..

Charlie!

Charlie, Nathalie, Nastasha


Ja å min Mariiiiiie! ( som för övrigt kommer tillbaka den 23 juli! Whoppa!)


Jag nyfriserad


Nathalie gör sig hemmastadd i baren på Wallers..


SKÅL!


Nicoline joinar



Hörredu, ska du verkligen ha en till shot?!



Något gick snett?!







Något trötta?! -Tillbaka till Surfers





Och där var kvällen inte mycket längre..

Onsdag, ja just det. Karin var nere på besök hon med! En liten sväng på Gamla Masters blev det minsann!


jag lyckas ju alltid catch the moment... hemskt glada människor där! :)











Sen då, vad hände resten av veckan?
Just det, tog ju flyget till GBG på torsdagen, återkommer med fler bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0