Blääää

Jag är redan trött på att inte göra någonting!!
Tänkte på det när jag lämnade av Nathalie vid båten i helgen. Ett par kryssningar låg inne, bland annat Birka Paradise och ett annat riktigt stort shabrak. KRYSSNING! Det har jag ta mig tusan aldrig varit på! Det måste bokas in en resa snart! :D

Är så avundsjuk på dom som var å såg Hoffa igår!! Kollade lite på bilderna som kommit upp från förra måndagen. Phahahhah kolla bruden i mitten!! Vet inte riktigt vad jag håller på med! Men Emmet å Nicco iaf, lika snygga som vanligt med sina "Hoffa-västar" på sig :)


Nej, nu ska jag bli frisk! Fullspäckat schema på Kallis nästa vecka!
Måndag - Rebecca & Fiona
Tisdag - Axwell
Onsdag - Avicci
Torsdag - AN21

..hur jag nu ska lyckas hinna med detta har jag inte riktig klurat klart på än...

Men kvällarna!
Gutekällaren gästspelas av Hoffmaestro som vanligt, Sofis Mode, Rebecca & Fiona, Absolutfest och som vanligt Stureplan on tour.. Avicci och AN21 gästspelar ju även på Burmesiter nästa vecka.. kanske får gå dit om man inte hinner på dagen?!
Ghhaaaa va jag e trött på att vara sjuk! Hela sommaren är ju förstörd känns de som! :( Blääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0