Tyckte väl det var något fel..

I ett par veckors tid har min bil, av någon konstig anledning, låtit som att den blivit uppgraderad till en turbo. Fredrik hade en hypotes om att det kanske varit någon som bytt ut min motor som tack för lånet av bilen.
HELT okej för mig alltså, men inte tusan märks det när man trampar på gasen.
Nej, min hypotes var att det har hänt något med ljuddämparen. Kan en sån gå hål i? Ingen aning, jag kan inget om bilar men det var vad jag trodde.
Pappa hade som förslag att jag skulle röra lite på den där under bilen men vad tusan, tänk om något ramlar sänder?! Nej, jag överlät det till honom nu när jag kom hem.
Skulle iväg imorse och bad honom höra hur mycket den lät egentligen, men han gick ut och kollade under bilen och helt plötsligt låg den bara där
Hoppsan sa jag, var den redan loss?
Rostig och dan har jag kört runt med en ljuddämpare som egentligen inte satt fast. Inte konstigt det hörs när jag kommer rullande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0