Äntligen i Oskarshamn och snart

Visby! :D
Tog en liten roadtrip till Kalmar förut! Med mig hade jag, mig själv och världens dåligast lokalsinne! Körde ju vilse!!
Tillslut hittade jag ut med hjälp av telefonen, men vad tusan gjorde man innan telefonens tid?! Använde kartor?!
Visst, det kan man väl göra men inte sjutton är det någon prick på kartan som visar vart du är just nu! och även om det finns en liten skitfläck så rör den ju inte på sig när du rör dig!
(Sorry Emmet, jag skulle haft med mig dig, du fööljer kartor så bra ;) )
Nej, jag är helt hopplös med att hitta. Nu har jag hittat hit i alla fall och ska snart få köra på båten, härliga tre timmar väntar!
Troligtvis inte, men en varm säng när man kommer hem i natt åtminstone! :)
Eftersom internet är som det är så kommer tyvärr inga bilder uppfrån helgen idag. Har haft alldeles för mkt att göra, typ som att köra vilse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0