Kvällen då jag och Rebecka ägde terassen!

I lördags var jag hemma hos Evelina och Simons nya lägenhet, jätte trevligt med lite grillning och vin :)

Rebecka och jag v ar dock väldigt sugna på att dra ut, klackarna lixom visade vägen in till stan (inte mkt som är öppet här på campus på sommaren!!)

(Och jag är så glad att min kamera funkar igen helt plötsligt! Trodde den var på sista refrängen, skulle leta upp försäkringspapprena här i lägenheten och se om de fortfarnade gällde. Jag har ju lyckats haft min kamera sjukt länge nu! Å så testar jag kameran en gång till, å den funkar! Hallelujah moment!)

Baren, dansgolvet, baren, dansgolvet...! Awesome night!























'














Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0