Nu har MissJLife flyttat hit!

missjlife.blogg.se har nu flyttat hit!

Det går mot ljusare tider, det är dags för något nytt!
Jag har fått sommarjobb, jag fick en tenta upprättad, jag fyller år på söndag och ska hem till Gotland över helgen.

Och.. jag har precis varit hos frissan, så nu är jag blond igen!

Trodde aldrig jag skulle få tillbaka det efter att ha haft så mycket röda pigment i håret, men efter två och en halv timme hos frissan, 1600 kronor fattigare har nu håret fått en riktig uppfräshning! (Och tio centimeter kortare... men det var det värt!)

Ska packa nu innan det blir in mot stan igen och träffa Caroline! Får se vad vi hittar på innan bilen går österut..

Tjingaling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0