Födelsedag!


Lite presenter jag fick igår! :D

Pappas sambo råkar ju fylla år dagen efter mig så vi slog ihop oss lite och idag så var det smörgåstårta med (typ) hela tjocka släkten!

Mina (och Anitas) mästerverk! (?)


Emil, Linus, Emma, Hampus och Tobbe


Hemskt smickrande bild på syster!






Coola Iris!







Söt och tjock kusin jag har :)




Men nu blir det en sväng till systemet så man kan bunkra upp för kvällen! Planen? Nja det vet jag inte riktigt hur den är ännu, Hamnplan kanske där Olle kommer spela ikväll.. Eller blir det Munkkällaren? Lutar i alla fall mot HP

Först mot Nathalie för lite kvalitetstid! Kanske en drink på det också ;)

You and me Nattili!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0