Bortskämdhet

Nej, gårdagen slöt inte med att endast Caroline skämde bort mig..
Jag kom liiite sent till båten, den var nästan full och jag hade självklart bara ekonomilplats och de flesta hade tagit platser i restaurangtorget. Vart ska jag sitta? Jag går runt och kikar om man hittar någon man känner, går in på facebook på telefonen och ser att några faktiskt har "checkat in" på destination gotland, frågan är bara om det är Nynäsfärgan eller om det är Oskars..

Efter en halvtimme sisådär ringer i alla fall telefonen och det är Nathalie!
Hon frågar vart jag är, hon ska snart gå av sitt pass och frågar om jag vill vara i hennes hytt?!
SJÄLVKLART! Jag visste ju inte vart jag skulle ta vägen!


Så här inne spenderade jag min resa på tre timmar. Mycket lugnt och skönt måste jag säga!

Försöker dock roa mig själv lite..


Och det slutar inte här.. Lite senare kommer Natta upp, fortfarande klädd i sina kock-kläder, och vad har hon med sig?

Räkmacka a la Josse! (eller kanske a la Nathalie..) Serverad till rummet, här får man roomservice!

Natta ska gå av sitt pass och sticker iväg och solar, jag äter upp den goda mackan, lägger mig i sängen och fastnar i Angry Birds :)
Ibland kan det vara riktigt skönt att åka båt!

Här får ni en liten titt på Nattas Smiley-Mackor!

Hej Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0