Bakishäng i solen

Och det är min födelsedag! Hade en riktigt bra kväll igår som började med fest hemma hos Sara innan vi drog ner till Hamnplan där IDOL-Olle skulle spela. 200kr inträde! Kändes som att någon rånat mig!! Men just det ja, ja är ju ute i verkligheten, från campus billiga ställen. Vi dansade gärnet på dansgolvet måste jag erkänna! Klockan slog tolv och då gick Saras mun till jag tror nog varenda människa på detta ställe, Bara så ni vet..Josse fyller år idag! Helt okända människor som kommer och grattar en, lite kul faktiskt!! Ett jäkla tjat på Sara, även idag haha. Hon (Sara- Olles största fan typ) fick till och med Olle att sjunga ja må hon leva ute på balkongen! Sen ångrade hon sig rejält att hon inte också fyller år just idag, hennes föräldrar planerade nog lite fel i den frågan.. Men men, Nu ligger vi i alla fall ute i solen och bara njuter innan det blir middag hos mamma i stugan ikväll. Och ja just det, Nastasha ringde precis och det kanske blir en liten utgång ikväll igen! Grattis till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0